qwerty2 çocuk gelişimi bende 😊
İlki büro yönetimi ve yönetici asistanlığı onu yüz yüze okudum ikinci üniversite hakkımız varmış açıköğretimden bu seferde çocuk gelişimi seçtim çok istedim bı bölümdü
Kaçıncı sınıfsınız
Ben iki sayılırım 😂 çünkü 2 yıl girmedim sınavlara şimdi hepsini ortak veriyorum