Yagizinannesi06 Bebeğim 2,5 yaşında eşimle geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk fakat adetim 2 gün geçti dün test yaptım negatif bugün pozitif çıktı kan verdim sonucu hala çıkmadı suan gebelik istemiyorum ya hamileysem napacam 🥹🥹
Melis1706 Yagizinannesi06 geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk Basta hatalisin sonra istemiyorum diyorsun cidden saka misiniz yahu evlenirken bile saglik ocaginda brosur veriyorlar elimize korunma yontemleri e bi zahmet bakin
1oglananasi6 Melis1706 sende yangına körükle gitme çoğu kişi hala bu yöntemle korunuyor kendimi saymıyorum çünkü doğal yoldan çocuğumuz olmuyor.
Oburiks Melis1706 suraya geri çekilmenin korunma yöntemi olmadığını yazıp hiç bir şekilde kaldirmamak üzere sabitlemeliler
bilinmeyen123 Yagizinannesi06 geri çekilme yöntemi korunma yöntemi değil bende o sekilde hamile kaldım hamile olabilirsiniz herşey Rabbimden böylesi belkide sizin için daha iyi olucak sizin hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah
Melis1706 1oglananasi6 senin durum farkli ama istemeyipte bu hatayi yapiyorsan sonra pismanlik canlari yetersiz kaliyor onu kasdetiyorum
1oglananasi6 eylulcakir emin ol oda biliyo korunma yöntemi olmadığını sanırım cahillik yapmışlar ve suan bin pişmandır zaten o yüzden birde burda üstüne gidilmesin diye söylüyorum
Oburiks 1oglananasi6 2.5 yıllık da cahillik olmasın lütfen, burada hergun bu konu hakkında post açılıyor, devlet boşuna mi aile planlaması için o kadar emek veriyor
eylulcakir 1oglananasi6 Allah aşkına şu ekonomide cahillik yapmaya lüksümüz mü var. Elinin altında telefon korunma yöntemlerini de bi zahmet araştırsın
Bal38 Yagizinannesi06 keşke daha güvenilir yollarla korunsaydınız. Üzülmeyin hamileysenizde yapacak bişey yok bebek doğmaya 3 buçuk yaşında felan olacak ideal bana göre bebeğiniz çokta küçük değil
1oglananasi6 eylulcakir o kadarı da kendi bileceği iş canım eğer yiyecek ekmeği varsa zaten gelicek dünyaya ne diyebiliriz ki