Kızım 5 ay 7 günlük, gece uykusundan önce 7 buçuk gibi mamasını içmeye başlar 8 buçuk gibi bitirir uyur doymazsa yarım saat içinde uyanır biraz daha içer uyur. Bazen 11 12 bazen 1 2 gibi uyanır ben acıktı diye çokca mama yapıyorum ama bazen hepsini bitirse bazen zar zor 30 60 ml içer uyumak ister özellikle 2 gündür böyle dün dedim yarın yine erken uyanırsa yapmayım mama önce uykuya döndürmeye çalışıyım dedim yine unuttum yaptım 60 ml anca içti uyumak istedi yani ben anlamadım hangi uyanışında vercem mamasını yahuu belli olmuyor ki bazen 3 saate bi uyanıyo bazen saat başı uyanıyo acaba kaçıncı uyanışında versem mamayı gece 1 yada 2 kez beslenmesi normalmiş ama acaba 3den önce uyandığında vermesem 3den sonra uyandığında versem sizlerin beslenmesi nasıl özellikle saat başı yada 2 3 saate bi uyanan bebişlerin