Kızlar bakıcimiz vardı işi bırakmak zorunda kaldı. Benim 1.5 yaşında ve 7 aylik kızlarım var. Bakici gittiği için 1 hafta annem 1 hafta babaanne kalacak. Nasıl olur ,nasıl gider bilmiyorum çok da umutlu değilim gibi. Bakici olayına devam mı etsem başka birini alarak yoksa analarla bi denesemmj