Bebeğim 3 aylık ve çok kustuğundan sebep cuma günü doktora götürdüm bize reflü maması aptamil ar verdi o gün den bugüne o mamayı kullanıyoruz ve sürekli ıkınıyor sabahları bebeğim büyük abdesti katı bir şekilde yarın doktora götürücem napmalıyım evde sma var yarına kadar onu versem olurum sizce anne sütü+ama ile besleniyoruz.