Ayseecbnkya bioggia gaz değil bağırsak düzenleyici peribiyotik içeriyo yani ,6 ayda yedircegin yoğurtla aynı görevi görüyor ama bir damlası bir hafta sonra etkisini gosteriyo hemen etki göstermez duzenlli kullnmanz lazim ben 4 aya kadr kullndim ya 3 buçuk yada 4 sonra kestim çünkü gayet iyiydi kakasını gazını rahat yapiyodu birde düzene girmişti bağırsakları düzene girerse gazını da kakasinida kolay yapar ayrı şekilde gaz ilacı almana gerek kalmaz. Her bebeğine dokunur mu bilemem onu doktoruna sorrsn başka önerir ama kullndim bizde bişe yapmadı gayette memnun kaldım 6 yada 7 güne kadar beklerdik yapsın diye kakasını 3 günde bir iki günde bir yapıyonek gıdada kabızlık cekmedik .