Selamlar. Bebeğim 1 yaşında. Kan tahlilinde kanı çok düşük çıktı. Doktor kan ilacına başladı. Var mı bebeğinde böyle bi durup olan. Veya olanlar nasıl normale çevirdi değerlerini. Doğru düzgün birşey de yemiyor zorla veriyorum. Kafam çok bulandı yardımcı olur musunuz?