Ya bende öyle oğlum 6 buçuk aylık 5 ayda başladık ama gram ilerleme yok stresten ben zayıfladım diyebilirim doktorumuz bugün olmadı iştahı açılsın diye sıpraktin var ona başlarız dedi ama araştırdım o da hiç önerilen bir ilaç değil görüşünce onun dışında bir şey vermesini önerecem gerçekten çok üzücü anneler için karadut özü işe yarıyor mu acaba bu konuda tecrübesi olan var mıdır