elif23044 Kızlar bu kartları alıp kullanan var mı ? Bir de sizce ne zaman almalı bu kartları kızım 2 aylık
Sarisin elif23044 1 aylıkken almıştım 14 aya kadar kullandık 14 aydan sonra ilk 50 sözcük olanını aldım şu an severek oynuyoruz 😊
MinikCilek elif23044 1 aylıkken almıştım bu ay zorlu geçiyor hiç bişey gözü görmüyor hanımefendinin dişleri geliyor bugun 6 aylık olduk. Cok memnunım ben e bebekten almıştım
Cansuuummm elif23044 ben hepsi burada dan aldım 4 kutu 50 TL'ye geldi oğlum severek bakıyor dikkatini çekiyor 9 buçuk aylık şuan