AviL06
Çok geçmişler olsunlar sevgili anne. Sabahtan beri aynı soruyu ben de kendine soruyorum. Burnu çeşme gibi akıyor, hafif geniz akıntısı da var.
Doktorumuz a-ferin ve burun spreyi yazdı. Ateşi yok ama hızıesuz uyuyor. İki güne toparlar dedi doktor.
Endişe etmeyin, nezle atlatıyor büyük ihtimalle.