Buradem16 Msj geliyor kod gönder diyorum kod geliyor ama klavyede sadece rakamlar var harf çıkmıyor kodu doğru yazamıyorum benmi yanlış yapıyorum anlamadım ama her açtığımda forumu bu doğrula msji geliyor 🤷🤷
[silindi] Buradem16 Klavye sorunu için sizden ekran görüntüsü ile birlikte mail atmanızı rica edicem anemmiz, yazılım ekibi hatayı incelesin biz@mutluanneleriz.com 🌼
Buradem16 [silindi] tm inşallah bir daha geldiğinde yazar gibi yapıcam ozmn dimi ekran görüntüsü alıp mail adresine aticam telefonum çok yeni model değil acaba benim klavyemle mi alakalı bilemedim
[silindi] Buradem16 Klavye hatası olabiliyor annemiz sistemsel hatada olabilir, evet yine aynı şekilde ekran geldiğinde aldığınız hatanın ekran görüntüsünü kullanıcı adınızı belirterek yazarsanız maili daha iyi olur 💜