MinikCilek Dilekulgutt kızım suda korkmuyodu ama bence götürmelisin tereddüt etme canım. Önce zaten boyun simidi takılıyor ve yavasca sakince kendin bırakıyosunnzaten su da sıcak oluyor bence cok iyi gelir. Öneri istersen istanbul da mooibabies ben buraya götürmüştüm cok memnun kaldım istersen bi bak bence
Pnarr_ Dilekulgutt su korkusu varsa boşuna uğraşmayın benim oğlum doğduğundan beri suyu sevmez şu an 4,5 yaşında hala banyo yapmayı sevmiyor özellikle kafasına dökünce suyu, kızım abisi gibi değil o çok seviyor
sinemis54 Biz 40mız çıktığı gün spaya götürdük oğlumuzu giderken çok tereddüt ediyordum acaba dururmu diye ama hiç ağlamadı yarım saatten fazla kaldı sesi çıkmadı haftada 1 götürüyoruz artık banyo yaparkende ağlamıyor artık
Dilekulgutt sinemis54 benim kizimin 4 ayi bitti herseyin farkında oldugu icin bunu yeni huy edindi korkuyorum bende goturmekte kararsiz kaldim cok agliyor banyoda 😪
Bebekveben Benim kızım korkusunu yavaş yavaş yeniyordu alışsın diye götürdük asla durmadı çok ağladı simiti kafasına taktıklarında daha çok ağladı masajda yaptırmadı boşuna para verdik
Dilekulgutt Pnarr_ yeni oldu bi kac haftadir boyle yani 4.ay sendromu galiba artik hic istemiyor kuvete koydugumuz an basliyor
Busu_02 Ecocan Benim oğlumda öyleydi başına su geldiği anda aglıyordu . Çözümü duş 🚿 fiskiyesinde buldum 👍🏼 Ağlamadan banyodan çıkıyoruz artık🥰
Busu_02 Dilekulgutt oyunlarla şarkılarla gidiyoruz banyoya 🥰 ama suyu seviyor tek sıkıntımız başımıza du gelmesydi onuda aştık 👍🏼