Alpaarslann iyi akşamlar kızlar bebeğim 2 ay 22 günlük parmaklarımı sıkınca tutunca ayakların üzerine basıp kendini ayağı kaldırıyor bu normal mi ayına göre ( tutulmaması gerekiyor kalça çıkığı vs durumlar için biliyorum ama durum normal mi)
63_hulya_63 Alpaarslann canm şuan çok küçük bnm oğlum daha 12 günlükken kendi etrafında senin geldiği yöne doğru daire çizecek şekilde dönüyordu yavaş yavaş kendini kaydiriyordu .ama genel olarak çocuklar doğumdan sonra ki 3 ay içerisinde kafa kaldırma bedeni yarım kaldırma emekler tarz gibi gibi şeyleri oluyor sonradan o hareketler gidiyor kayboluyor bianda
Lenavegeceninannesi Yanı kaldırmasanız daha iyi çünkü daha çok kucuk ve basını artacak durumda değil Bi anda kendini geri atabilir ve bu onun için kötü sonuclar doğurabilir sonucta 5 6 aylık bir bebek değil