senaatuncc Kızlar yaklaşık 2 haftadır ellerimde özellikle parmaklarımda ve ayağımın altında soyulma ve kaşıntı var ama öyle böyle bir kaşınma değil. Randevu da bulamıyorum cildiyeye gidemedim. Başına gelen var mı nedir bu acaba egzama olabilir mi?
senaatuncc Haticemre12 Teşekkür ederim deniyim bi inşAllah iyi gelir randevu bulana kadar o şekilde idare ederim en azından