Merhaba,
Bu bebeklerin yüzde 90nın yaşadığı bir durum olabiliyor. Öncelikle siz sakin ve sabırlı olun. Ben hem sağlık uzmanıyım hem de yeni anneyim :) 2 aylık bebeğim. Bizde sarılık atlattık. Bizim hastahaneye yattı bir de. Yaptığım hep sütümün bol olduğunu düşündüm. Hep bebeğimi emzirdiğimi hayal ettim, ki hastane de yatsa da emzirme saatlerinde gidip emzirdim, onun haricinde evde kalan zamanlarda sütü sağıp götürdüm orda içirdiler. Onu hee emzirdiğimde sarılığın geçtiğini bir hafta içinde taburcu olacağını hayal ettim. 1 hafta sonra taburcu oldu. Bana verdiklerinde 10 du değeri 4 gün sonra kontrole gittik. 13 olmuş. Ben bu esnada aldığımdan beri gece gündüz saat başı emzirdim. Israrla. Çene altından gıdıklama, boyun ensse gıdıklama, diz arkasından ve ayak altından gıdıklama yaptım. Emzirme öncesi 2 enfazla 3 saate bir alt değiştirirek uyandırmaya çalıştım. Göz kapalı olsada memeyi hep ağzına verdim. 13 den sonraki 2 gün sonra kontrolünde 10 düştü. Sonra aynı şekilde devam ettim. Atlattık. Güneş ışığına tutun gündüz. Evde pencere önüne güneş ışığı gelen yere koydum. Kol ve bacakları soydum güneş ışığı görsün diye. Her gün yıkadık. Taburcu olup bana verildiğinden beri yaptıklarımız. Ayrıca emzirme öncesi üstünü çıkarıp emzirebilirsiniz. Emme esansında çok sıcak olmasın diye. Sıcaklık uyutur onları. Çok geçmiş olsun. Metanet ile olun.