Karnının yarısı gaz doluymuş 3 aylık oğlumun , meme emmiyor mama da içmiyor aç aç ağlıyor çıkara çıkara gazi da bitmiyor ne yapmalıyım doktora gittim bunun için mi geldin gazsız bebek yok dedi besleyemedimi söyledim gelişimi iyi dedi hiç takmadı çaresiz kaldım böyle şeyler yaşayıp cozum bulan var mı