İyi aksamlar kızım 43 günlük bugun sabah Dr kontrolü vardı çok ağlayan bi bebekti iki haftadır Dr a gidip geliyor
Uz aşırı gazlı röntgende vs de çıktı Dr damlalarımızı değiştirdi sonrasında eve geldik bir saat sonra kaka yaptı ama kakası kanlı mukuslu şekildeydi acile gittik kan ve kaka tahlili yapıldı tek kakada kan çıktı. Geri kalan herşey temiz çok şükür böyle olup besin alerjisi olabilir dedi tekrar kanlı olursa gelin dediler yatış verecekler takip için 😣😣😣 süt ve süt ürünleri alerjisi mi bu başına böyle bişey gelen varmı 😭