Kızlar 2. Sezeryanımı yaptım her iki hamileliğimde de sigara içmedim ilk doğumumda zaten sütüm kesilmişti problem olmadı ikinci doğumumda ria ile hamile kaldım prematüre doğdu küvezde yattı aile problemleri yaşadım sütüm yoktu ( hala da çok yok bu arada günde 3 4 defa emziriyorum oda toplasan 75 cc falandır) vs derken içmeye başladım yine maalesef. oğlum 3 aylık ve ikinci defa balgamlı öksürük başladı film falan çektirdik ama bişey yoktu benim sütümden kaynaklı mı yoksa normal bi hastalık mı ablasıda hastaydı zaten ondan geçen bişey mi vs vicdanımı rahatlatmak istiyorum açıkçası kullananlarınız oldu mu acaba