Bursa’da yaşıyoruz Salı günü Yusuf Çalışkan’da oglumun sünnetini yaptırdık. Lokal anesteziyle iki fitil veeilerek yapıldı.Şu ana kadar her şey iyi ilerliyor kantaron yagına ve karton bardaga başladık. Ama aşırı şiş ve mosmor. Sorum şu kızlar ne zamana kabuk bağlar ve şişi iner??