Devrimaras Merhaba biz 70 günlüğüz gözlerde sarılık devam ediyor bizim gibi olan var mı merak ediyorum böyle olduğu için ben biraz edişeleniyorum
Miracmmm Devrimaras bizim de öyleydi doktorumz gastroenteroloji bölümene yönlerdimisti orda tüm kontrolleri yapıldı çok şükür bir seyi çıkmadı sizde rendevu alıp götürün bence
Miracmmm Devrimaras bu söylediklerinizi normal çocuk doktorumuz yapmıştı ve bizi gastroenteroloji bölümüne yönlerdirdi iyi ki de gittik ne olur ne olmaz tüm kontrolleri yapmak lazım canım
Devrimaras Miracmmm doktora götürdük 5 tüp kan aldı idrar aldı ultrasona soktu bir sıkıntı yok dedi sizin ki ne zaman geçti peki