aylizinannesiii Kızlar bozuk telefonum vardı tamirciye götürmek için çekmeceye koymuştum bataryası davul gibi olmuş bugün baktığımda çöpe mi atmam lazim nereye atılıyor bunlar napabilirim
beyzzsenturkk_ aylizinannesiii dikkat edin bizim eski telefon öyle şişip patlamıştı allah korusun cocuklardan uzak tutun
ElisaMom_ aylizinannesiii bataryayı çıkartıp soğuk zemine bırakın sabaha kadar kalsın patlama riski azalır birde çöpe falan da atmayın riskli
aylizinannesiii beyzzsenturkk_ yarın çöpe atayım şimdi gördüm gece çıkma imkanım yokki çöpe ay cok korktum sabaha kadar durur dimi dayanır mı çöpe götüreyim
aylizinannesiii tubiiik_ balkon ateş gibi sıcak şuan gündüz hava sıcaktı balkonda soğumamış hala nereye atacağım bunu
ElisaMom_ aylizinannesiii sabaha kadar soğuk bı zeminde bekletin şişi inerse atın yada toprağa gömün,batarya pil falan çöpe atmayın diyorlar ya o yüzden dedim
ElisaMom_ aylizinannesiii canıma sakın ol bataryayı çıkar parkenin yada balkon varsa yere bırak şişi iner birazda olsa
ElisaMom_ aylizinannesiii sabaha kadar dursun canımsonra çöpe atarsın ozaman başka bişey yapamazsın diğer türlü
aylizinannesiii Deletedmon_65 şimdi götürme imkanım yok kızım var uyuyor nereye atacağım sabah çöpe atayım dedim bilemedim ilk defa başıma geliyor