Meraba 5 aylık bebeğimin tekrarlayan yüksek ateşi var hastaneye de götürdük doktor antibiyotik fitil verdi ama kullanmama rağmen geçmiyor. Yüksek ateş tekrarlıyor kafa ateşi var sizce neden olabilir ılık duş aldırıyorum ama yine tekrar ediyor aranızda böyle bir durum yaşayan var mı nasıl atlatırız tecrübeli anneler lütfen yardımcı olabilir misiniz