Bizimde basimiza geldi hergun aynı saatlerde ağlıyor ve hiç bişey kabul etmiyor du hocaya götürmeyi düşündük sonra vazgeçtik her gece dua okumaya başladım toparladı şükür ki geçti ama çok araştırdım gece atağı galiba gün içinde yaşadığı şeyler yaptıklarından olabilirmis ama geçiyor endişelenme