beyzzsenturkk_ Uzun zamandır damarlarım aşırı belirgin ve şiş,çevremden de çok duydum elime falan bakıyorlar sürekli ama önemsemedim rahatsız etmediği için. Ama birkaç gündür kızımı taşıyınca veya ağır iş yapınca ağrı oluyor. Onun dışında ağrı yok sadece uyuşma hissi,bilemedim
Sizde oluşan şişlik bu şekilde damar şişliği miydi acaba?