Pare66 Kizlar halen karar veremedim. Çamaşır kurutma makinalarinizin markasi nedir, memnun musunuz . Çamaşırları cok kiristiriyor mu.
Gizgiiiz Pare66 hoover kullanıyorum çok memnunum bittikten sonra hemen çıkarırsan çamaşırları kırışmaz
DerinEge Pare66 ben lg kurutmalı çamaşır makinesi kullanıyorum. Kurutma özelliğini sürekli kullanmıyorum kullanınca da program biter bitmez çıkınca kırışmıyor. Ama deterjan kokusu kalmıyor maalesef
yigitinannesiiiiiii Pare66 Bosch kullanıyorum canım çok memnunum. Program bittikten hemen sonra çıkarınca kırışmıyor.
Lulemom Pare66 altus kullanıyorum çok memnunum. Kırışma olayı da şöyle oluyo; çok sıkışık atarsan kırışıyo, kurutma bitince içinde bekletirsen kırışıyo. Onun dışında kırışma olmuyo,