dilojbin
4 cü ayda başlar canım bebekten bebeğe değişir tabi şimdi damağı sertleşiyordur ayına giriyor artık viraz huzursuz olur ağrı kesici vermekten çekince yazık aıcı kötü olur
8 aylık oldu benim oğlan görünürde diş yok ama çok bastırır huzursuz ediyor inşallah tez zamanda rahat bir şekilde çıkarırlar ❤️