Lindammm Sezeryan göbeği gidiyor. Yalnız dikkat etmek de gerekiyor. Ben korse kullandım, emzirdiğim dönemler dahi süt yapsın diye tatlıya vs düşmedim. Kararında beslendim, karbonhidrata yüklenmedim. Bol bol su içtim. 6 ayım dolunca spor yaptım. Göbeğim oğlum 3 aylık falandı gitmişti sanırım. Alt kısımda birazcık kalmıştı. Onu da sporla topladım