Slnkl geçen kış sonu bir kaç parça bişey aldım, bi önceki seneden de var bir kaç parça kıyafeti.. Sanırım 1 2bisey alır başka da almam. Geçen lcw ye takımlar gelmiş kışlık 350 tl falan yazıyordu😬hayır buyuk çocuk olsa 2 3 sene giyse her sene bir takım al koy giysin ama. Küçük olunca mecbur her sene yeniliyoruz. Allahtan minyom benim kızımda 1 2 sene giyiyor kıyafetleri