Acemimommm Bizimki de öyleydi geçti, değişti. Kızım hatta yarım saat değil bildiğin memede uyurdu mememi hiç bırakmazdı. O dönem aç olduğu için yapıyo diye düşünüp çok üzülmüştüm, kilo alımı iyiyse hiç stres yapmayın, memenizi emip rahatlıyor. Bi de çok şükür emiyo, hepsi geçiyo zamanla, geçmişe bakınca çok stres yaptığımı düşünüyorum. Tavsiyem hiiiiç bişiyi stres yapmayın, memede mi durmak istiyo dursun o onunla rahatlıuor, kolunda mı uyumak istiyo uyusun, kucak mı istiyo sana ihtiyacı var. Bazen büyükler eski nesil olarak çok müdahale ediyoe. Benim annem 40 yıl öncesini söylüyodu yani. Takmayın hiç. Dediğim gibi bana ebem söylemişti sanırım memede çok kaldığı için gaz yutuyomul bi de tam emmeyi bilmediği için. Geçer inşallah bu günler de. Ebe ya da doktora kontrole gittiğinizde aklınızdakileri sorun lütfen, Sevgiler.