Ben ikisinide çok bilmiyorum ama adac puanı hangisi yüksekse onu alın bence. Belki çok fonksiyonel ama adac puanı kötüyse bence vazgeçin bende dönen istiyordum ve 0-36 olsun istiyorduk makul olanları ya dönmüyordu dönüyorsa 0-18’di yada adac puanı yoktu/ kötüydü. Annemler arabalarına cybex pallas g size aldı bizde anoris aldık arabamıza