ayseavan70 yok hiç bir tedavi görmedi doktor tedaviye gerek yok kendi kendine geçecek dedi , kilo akımı falan da iyi emzirmeyle de alakası yok dedi hatta ben de endişelenmiştim de normalmiş çok şükür korkma🥰 yine de tahlillerimi yaptır içim rahat etsin hepsine bakıldı bizim bişey çıkmadı