Bizde 20 günlükken doktorumuz bi damla tavsiye etmişti adı "maflor" şükür çok kullanmam gerekmedi şimdiye kadar 2 sefer falan kullandım hemen kesti sancısını ve gaz çıkarmasına yardımcı oldu. Bulunduğum şehirde sadece 1 tane eczanede vardı ilaç biraz da pahalı ama zor durumdaysanız bulabilirseniz tavsiye ederim. Bir de devamlı karnına masaj yapın o da iyi geliyor