06elfber06 Alparslanannesi0180 Alparslanannesi0180 bende stremsin var ama 44 beden ikisine 250 versen yeter daraltırım dersen ikiside yesyeni
06elfber06 Alparslanannesi0180 daralttırabilir misin canım normalde tanesini 190 veriyorum gardropsta var ama senin mesajın beni etkiledi hatta sana 200e vereceğim yanında şal da hediye edeceğim içimden geldi
Alparslanannesi0180 Tombikdonerartikcokpahali yok cnm çok kadınsı duruyor aradığım tarz değil aslında bu yaşım 21 ondan dolayı öyle dedim yanlış anlama
06elfber06 Alparslanannesi0180 canım bu sayfaya attım bi bak sen diğeri hırka haki rengi taşlı çok şık birkere giydim
Tombikdonerartikcokpahali Alparslanannesi0180 haklisij canım bana da o yaşlarda düğün zamanı almışlardıhshshxx 🥲 duruyor bis boş
06elfber06 Alparslanannesi0180 csnım haki rengi evet dökümlü duruyo üstünde duruşu çok güzel oda 100 olsun önemli değil
06elfber06 Alparslanannesi0180 pembe olan pudra pembesi o kadar tatlı ve güzel ki rengi çok ama çok beğenerek almıştım ama doğumdan sonra maalesef olmadı