Dogum yapmadan önce de adet olurdum ancak bu kadar şiddetli değildi. Ağrı olurdu ama dayanabilecek seviyede. Bir sene önce sezeryan doğum yaptım. Doğum yaptıktan sonra adetlerim çok sancılı ve zor geçmeye başladı resmen eski adet sancım ikiyle çarpıldı resmen. Ağrı kesicisiz adet günlerim geçmiyor. Normal mi bu durum. Başına gelen oldu mu? Kadın doğuma gittim alttan ultrasona da girdim doktor hersey normal dedi ben anlamadım…