350 liraya satıyorum
Hzrymn fiyat ne
Hzrymn her hangi bir kusuru var mı
Hzrymn kaç aydan sonra kullanabilir bebişler bunu
Evde yer kalmadı koyacak , elimden çıkarmak istiyorum, 350 tl
1balyanak 350 tl
Neredesiniz yer olarak kargo olmaz dimi bunda
Aslan2103 İstanbul Güngören, yakınsanız elden alabilirsiniz değilseniz kargoya verebilirim
Huysuz01 hayır , sadece bir oyuncağı eksik , resimde gözüküyor
Yarenylmzz ben 6 aylıkken kullanmaya başlamıştım