Merhabalar bizim kız 3ay 4günlük uykusu gelince bas bas bağırıyor öyle bir ağlıyor ki etinden et koparircasına dışarda olduğumuzda rezil oluyoruz koştura koştura eve gidiyoruz. Böyle olan var mı hiç ya da bir çözümünü bilen biz bir çare bulamadık 😥😥😥