muzicelerim2 15 aylık 4 dişi tam 2si yeni çıktı geç kalmadık mi merak ediyorum herhangi bir sorun yoktur dimi
Azraada58 muzicelerim2 ya 16 ya 18 benm kız hep iki iki gittiginden bir müddet sonra işler karışıyor 4 den sonrasını zor saymaya basladım şimdide fotosundan saydım görünenleri 🤣🤣
Deletedmom_112 Rukiye_ benim kızım ilk dişini 10,5 aylıkken çıkardı. Hiç endişe etme şimdi 19 aylık 13 dişi var
GlgnOlgun muzicelerim2 13 aylık oğlumun 6 dişi var çok uzun süredir diğerleri çıkmıyor bir türlü huzursuz çok
Sarecem muzicelerim2 18 aylık kızımın 16 tane dişi var 8 taneydi bir anda 2 ay içinde 10 tane çıktı Allah düşmanımın başına vermesin çok zordu🤦♀️ 🤣birde azı dişlerin çıkması dahada zor oluyor
Miran-pozan22 15 aylik oglum 2 kopek disi kaldi 4 tanede azi disi 8 tane azilar oluyor 4unu cikardi 4 kaldi
Kuzeymomss muzicelerim2 16 aylık 11 dişi var, 3 tanesi köpek dişi ve 1 hafta da birden çıktı çok zordu 🤦🏼♀️
Neriucan muzicelerim2 ilk dişi 11 aylıkken çıktı şimdi 17 aylık 9 tane tam var 2 tane uçları hafif çıkmış biri de çok şişmiş patlayacak bu sıralar üst üste geliyor azılar çok zorlanıyor yavrum