Merhaba kızlar kızım 3 bucuk yaşında oldu. Kuzenlerinden görüyo sürekli okula gitmek istiyo arkdaşımın sınıfınada getirmiştim bir iki defa çok hoşuna gitti. Şuan sürekli okula gitmek istiyorum çok sıkılıyorum diyip duruyo sizce yarım gün versem yaş uygun mu çok erken mi vicdanım rahat değil fikirlerinizi bekliyorum