Nurse25 gece beslenmesi icin diyorsan kendi bjrakti ama mamayi tamamen birakman icin 2 yas ben yakin zamanda sordum 10 aylik kizim %50 gelisimini tamamlamis oluyor 1 yasina kadar dedi.saglik ocaginda bir hemsirede ona doktoru 3 yasina kadae demis oda hep kullandim anne sutu yerine gecen tek o var ne kadar ayni olmasada onu veriyoruz dedi bu zamana kadarda dogru duzgun antibiyotik kullanmisligi hastalandigi olmamistir dedi o yuzden devam.1 yasindan sonra 2-3 kez verebilirsin demisti