ZeynepAlya22 Arkadaşlar bu testleri pozitif çıkıp bebegıne saglıcakla kavuşan var mı? Pozitif çıkmış ben cok korkuyorum😔😔
A2B4 ZeynepAlya22 canım onun tedavisi var korkma bende yoktu ama erkenden antibiyotik başlıo doktor korkma
123burcu Ablamda pozitifti 5 haftalıkken öğrendi. Sonrasında defalarca test yapıldı hep poz çıktı. İlaç kullandı yine poz oysaki bir süre sonra negatife dönmesi gerekiyor sonrasında doktor önemli değil yalanci poz dedi. İnşallah sizinde öyledir üzülmeyin.
ZeynepAlya22 Mugerrr hersey yolunda elhamdülillah. Asla bı doktorun ne dedıgıne bakarak moral bozmamak gerekıyomus. Bugun ayrıntılı ultrasonum vardı hıc bır problem yok denildi. Sorduğunuz ıcın ayrıca tesekkur ederim 😌
ZeynepAlya22 biyiksiz_yorumcu Ben 7 haftalıkken ogrendım pozitif oldugunu gıttıgım doktor cok korkuttu. Sonra ozele gıttım doktor dedi ki bundan 20 yıl once bu testler yapılmıyodu bı doktor bunu ortaya attı ve suan moda oldu korkulacak bısey yok demıstı ve elhamdülillah hıc bır problem olmadı
biyiksiz_yorumcu ZeynepAlya22 ben dün siz yazınca farkettim de benimkide pozitif çıkmıştı ama doktor hiç bahsetmedi değerimde 17 bin küsur çıkmış oğlumu küvöze almışlardı 10 günlüğüne sebebi o mu acaba diye düşündüm
ZeynepAlya22 biyiksiz_yorumcu ondan kaynaklı bısey olsalar galıba soylerlerdi. Cunku bu organ yetmezliği ıste engelli bebek sebebı olabılır dıye onemlıymıs