3 aylık bebeğimi sünnet ettirmek için hastaneye gittik. Doktor muayenesinde idrar deliginin pipisinde olmadığını söyledi nerden isiyor biliyo musun dedi. Ben şok oldum asla farketmemiştim. Kendime çok kızıyorum. Meğer pipi ucunda deliği yok pipinin kökünde alt tarafta var. Pipiyi kaldiriyosun dibine bakiyosun çocuk oradan işiyor. ,6 aylık olunca ameliyat olacakmış düzeltilecekmiş inşallah. Hiç böyle bir şey duydunuz mu