Didem0101 kendi doktoruma gittim enfeksiyon çıkmadı testlerde ameliyatla ilgili değil dedi attı üstünden sorumluluğu, sonra devlete gittim kadın doğumcuya o da baktı dikişler iyi içte de dışta da dedi. MR çektirdik bişey çıkmadı etrafım numara yaptığımı düşünüyor artık ama dayanamıyorum bu ağrıya