Ben 8. Haftada başlayan tansiyon yğkliğinden dolayı çok çektim doğuma 17 ile girdim 31. Haftada kan sulandırıcıyı kestiğimiz için bebeğime giden kanda yavaşlamıştı fazla büyümedi. 36. Haftada erken doğum yapmak zorunda kaldım. Tansiyon ilacı kullandım doğuma kadar. Tansiyonlarınızı iyi takip ettirn çok şükür bende protein kaçağı olmadı gebelik zehirlemesine dönmeden kavuştuk