Elmsnghn Glbnnn9 bol bol karin ustu yatırın çoğu bebek sevmez yarim dakika 1 dakika vs dakikalari arttırarak egzersoz yapın ilerde emekleme sine bile temel atmis olursunuz
Ysgl26 Glbnnn9 anladım canım da 3 aya kadar bebeklere yenidoğan deniyor zaten. 4 aya kadar da boyun kasları ancsk gelişir zaten yani daha çok erken kafasını tutabilmesi için en erken 3 3buçuk ayda tutabilir
hanife23 Benim kizim bu ayin 10 unda 6 aya girecek inan daha yeni tutmaya başladı doktor bana dedi ki her çocuğun motor gelişimi farklı olur zmanla tutar dedi dedigi gibi de oldu endişelenme daha çok erken
Poyrazmom_ Glbnnn9 karın üstü egzersiz yapın birde destekli kafasını siz tutturun zamanla kafasını tutma süresi uzar 🙏