Aç olduğuna emin misiniz bizimkide 1 yaşında gece çok uyanıyor kimildiyor dönüyor mizmizlanio ama aciktigindab değil iki dk memeyi çekio sonra emziği alıp dönüyor gece beslenmesini kesmeye calisiyorum alışkanlık yaptığından ama ne yapsam geri yatmio diriyo kendini geriyo hep salliyorum normalde hiç sallayarak yatmadi öle bile yatmio atıyor kendini sizinde alışkanlıktan kalkiyor olabilir ben 10 aylıkken gece yatircagim zaman yoğurtlu tel şehriye veriyordum çok iyi yok tutuyordu tel sehriyeyi haşlayıp yoğurtla veriyordum