Ecenin_annesiii Veya civil ve ebebekten önerebilecginiz bez var mıdır fiyatı çok pahalı olmasın çünkü günlük çok bez değiştiriyoruz iki damla yapsın ağlıyor değiştirmem için 5 aylik bebeğim
safinaz1 Ecenin_annesiii bebem natürel süper bez sleepyden felan daha güzel hiç sızdırmıyor ve ayrıca 3 numarası 4 gibi 5 numarası 6 gbi diğer bizlere göre büyük yani favori bezim o 2 nci bebeğim olursa onada kullancaö
Lulemom Ecenin_annesiii bi ara denedim sızdırma falan olmadı. Tuhaf gelebilir ama bez çişle dolduktan sonra dışından görüntüsü iğrenç geldi bana 😄 o yüzden devam etmedim kullanmaya. Minies kullanıyorum oda çok güzel fiyatı da uygun sleepy e göre falan
Woman35 Bebem natural kullanıyoruz çok memnunum doğru düzgün taşma vs olmadı diğerlerinde hep taşma sorunu oluyordu
Ecenin_annesiii Lulemom bugün onuda görmüştüm internette ama duymadığım marka olduğu için tereddüt etmistim teşekkür ederim ☺️