Zynp1705 Kizım 11 aylik ve bez takmak istemiyor.takacagım zaman cok agliyor sizce tuvaleti öğretebilirmiyim ya da nasıl bir yöntem uygulamalıyım.
ArsAyz Zynp1705 Bence hiç o topa girmeyin çok çok küçük. 3 yaşında ki oğluma öğretiyorum şuan kardeşi de özeniyo. 19 aylık bezini çıkartıp lazımlığa oturuyo falan ama ben bile cesaret edip çıkartamıyorum bezi 😂
bal_cocuk Zynp1705 merhana 8 aylık bebeğime 3-4 gündür tuvalet iletişimi yapıyoruz. Sabah uyanınca beslenmeden önce -sonra uyumadan önce ve sonra 2 saatte 1 tuvalete götürüyorum. Arada kaçamaklar oluyor ama 4 gündür büyükwc beze hic yapmadı çiş sayısı cok oldugu icin arada kaçıyor. Büyük wc yaparken pıt ğıt pıt diyorum çiş içinde çiş çiş çişşş diyorum baya çabuk adapte oldu. Sizde deneyin isterseniz. İlk 2 gün baya 10 dakika filan bekledim. Ama şimdi daha hızlı yapıyor
Metehann12 11 aylık için bence çok erken 1.5 yaşında bezi bırakan tanıdığım bebekler var benim oğlum da tam 2 yaşında birakti üstelik hiçbir bezi bırakmayla ilgili belirti yokken
Meryem01 Biz bugün doktora gittik erken başlamışsın 3,5-4,5 yaş arası başlaman lazımdı dedi şok oldum çok geçe bırakmayın bence inatlaşma dönemine denk gelince benim kararım benim kakam hiç yapmak istemiyorlar
Metehann12 Meryem01 kesinlikle katılıyorum etrafımda 4 yaşına gelmiş hala bezle dolaşan çocuklar var arkadaşım da bana aynı şeyi demişti onun verdigi gazla tuvalet eğitimime başladım ve iyi ki onu dinlemisim diyorum 2 2.5 yaş araligi iyidir sonrası sıkıntı