Kime göre 6ay dolmadan oturmaz böyle birşey yok, eskilerden gelen bir hurafe bence.Her bebeğin gelişimi kendine özgüdür ve biriciktir. kızım 4 ay 4gunluk hafif destekle oturuyor gunduzleri 4 5 kez yapıyoruz zaten oturmak istiyor ve bunu başariyorda.6 aylık oldu hadi hop otur derseniz zaten oturamaz alışma süreci olması gerekiyor diyor doktor 6.ayimizda direk mama sandalyesine oturacak durumdayiz suan belkide daha erken oturur kızım.Cocugunuzu en iyi siz bilirsiniz anneler korkmayın.