Asel50 benimki de pazar 5 aylık olacak 7 kilo ama şöyle söyleyeyim bizim kan testimizde yumurta beyaz ve sarısı, inek sütü alerjisi çıktı ama susama da alerjisi var, domates pişik yapıyor, patlıcan kakasında nokta kadar kan yapıyor, tavuk yiyince huzursuz ve mukuslu kaka yapıyor, karpuz rahatsız etti, taze fasulye yeşil kaka yapıyor… eminim unuttuğum vardır. Ben sadece emziriyorum ama bildiğiniz karbonhidrat ve bazı sebzelerle besleniyorum. Zor oluyor. Biberonda tutmuyor mama da yemiyor. Yine de bin şükür Allah başka dert vermesin. Mesela koltukta dik destek olmadan oturamıyor ama mama sandalyesinde oturuyor garip bir şekilde. Allahın gücüne gitmesin ama bu alerji süreci beni çok yordu. Bir ara her hafta gidip tarttırıyordum çok yorucu psikolojik olarak. Siz alerjen tüketmedikçe kilo alımı artar merak etmeyin. Tek dert kilosu kalsın. İnsanlar zaten mutlu olmaz. Zayıf olsa laf, kilolu olsa obez, boyu kısa olsa cüce, uzun olsa bu ne selvi gibi derler… Rabbim sağlık versin