Merhabalar. Oğlum 1 yaşında ikimiz de hafif bir soğuk algınlığı atlattık bugün 6.günümüz neredeyse iyileştik. Fakat bugün de eşim boğazının ve burnunun yanmaya başladığını söyledi. Oğluma tekrar bulaşabilir mi bir bilginiz veya tecrübeniz var mı?? Hastalanack mı diye düşünmek aşırı stresli ve yorucu gerçekten. Şimdiden teşekkür ederim.